Spinning

Idag bokade jag in mej på Indoor walking... Trodde jag!
Det var det inte ser du utan det var spinning!
Jag har undvikit det för jag testade spinning en gång för tolv år sedan och dagen efter hade jag ryggskott.


Det gick bra dock och det var riktigt kul ju. :)
Men det var väldigt tufft och bra konditionsträning.
Kanske kör jag fler pass i framtiden. 


Har saknat gymmet. 
Men jag har inte orkat gå dit nu när jag gått i skolan. Dessutom har det varit bra mycket träning på skolan ändå, om än bara styrka.

Sara skickade bild på cykeln också som mamma kanske ska skicka.
Imorgon tänkte dom hå till bussgods och kolla om det går att skicka.


Nu ska jag natta lilla Eskil.
Han bara tjatar som en papegoja... :-/
Nattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback