Största utmaningen

Det här är nog en av mina livs störst utmaningar.
Jag e förbi stadiet dödstrött. Det e mer koma.
Tempot är superintensivt och det e svårt. Psykiskt pendlar man som en jojo. Ena stunden känner man att det går superbra, sen i nästa stund tänker man: va fan gör jag här? Jag orkar inte dra upp hakan över en stång i en chins ens en gång! Efter att jag försökt fem gånger har jag sån träningsvärk så jag smäller av!
Yeah!
Dagarna e långa. Mycket träning, igår gick vi igenom ryggövningar hela förmiddagen. Det e samtidigt mycket teoretiskt.
Nu lär vi oss programkonstruktion. Sätta upp program som passar olika typer av människor baserat på deras mål, historik mm.

Dags att åka nu till gymmet. 
Idag antar jag att det blir armar och mage, bål.
Kramis!





Kommentarer
Postat av: Cecilia

Låter som en helt normal utbildnings-ångest. Klart att du kommer att klara av det, HEJA!

Svar: :-/
kattitingeling

2014-06-17 @ 16:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback