Student

Är himla trött!
Det e sjukt roligt att studera men ack så trött jag är nu på kvällen.
Ögonen går i kors och jag hade svårt att köra hem när jag var så himla trött!
320kr gick den fina parkeringsnotan på idag!!
Visste att det var dyrt och kände att första dagen får jag ta en lite större kostnad så jag hinner i tid osv men att det var SÅ dyrt hade jag aldrig trott i min vildaste fantasi!
Det blir bussen imorron som ni kanske förstår... :-/


Det var så roligt och intressant.
Har varit tveksam till att studera för jag trott att jag inte kunnat men det gick ju bra ju!
Kanske tack vare att jag läst en himla massa i förväg. Vilken plugghäst man e då, eller vad säger ni? Ingen annan hade ju gjort det mer än jag...


Efter att jag kom hem kraschade jag i soffan men så var det dags att gå på Saras soaré på skolan.
Det blev lite musikuppvisning, teater, allsång mm. :)



Nu är vi hemma och jag väntar på att Astor ska somna. 
Jag måste laga mat, färga håret, gå igenom mina anteckningar och sen förhoppningsvis hinna sova lite oxå!
Längtar efter det kan jag meddela! :-D
Astor verkar inte vilja somna... :-(

Ha det fint!
Nu ska jag kämpa lite med lilleman. Han måste sova - NU!


Fina trappan upp till konferenslokalerna där utbildningen är.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback