Va? Inget inlägg?

Nä, igår var minst sagt späckat schema.
Ledigt från skolan men fullt med massa andra "måsten".
Började dagen med anställningsintervju i Vallhamra området. Tyvärr var det småbarnsavdelning. :-(
Därifrån åkte jag hem och lagade mat och sen direkt till gymmet för att träna med min pt.
Efter det åkte jag hem och hämtade Chris och barnen, körde dom till BVC uppe i Öjersjö och dumpade av dom där medans jag själv åkte till anställningsintervju nummer två o Sävedalen.
Det var barn från ett till fem så det var lite bättre. Väljer nog det.



Sen var det dags att hämta Chris och barnen och så hem för att laga mat igen.
Chris åt med barnen och jag skulle bara "vila" lite innan vi skulle åka till Alingsås och hälsa på Chris kompis men jag kom inte upp ur sängen. Dom fick åka själva! 
Helt utslagen låg jag och sov till kl sex och först då orkade jag upp och städa lite.
Sen blev det plugg - instuderingsfrågor som är apsvåra! :-( Fattar noll!

Sen var det plötsligt mitt i natten och dags att sova igen. :-/

Nu sitter jag på bussen på väg till skolan. Idag börjar del två - förberedande personlig tränare.

 

Ha en bra dag! 

Kommentarer
Postat av: Pia

Verkar vara intensivt schema på utbildningen.
Kul iaf. att följa via bloggen :)
Tsemppiä! :) (som man säger på finska)

Svar: Thanx!!! :)
kattitingeling


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback