God kväll

Då var sista träningen gjord på Friskis.
Det kändes lite vedmodigt.
Var lite slö idag. Kände i musklerna att jag tränat dagen innan, men ryggen kändes bra. Så det var himla skönt i alla fall.

Dom sover lite hur som haver dessa två killar så idag var trött igen. 
Astor somnade redan halv elva så jag trodde inte jag skulle få nån vila men han sov till halv två så det blev en liten sovstund för mej ändå efter att Eskil oxå lagt sej.
När Astor sen vaknade ställde han sej upp i sängen!


Han har också börjat gå åt sidan när han ställer sej upp mot soffan.
Snart går han väl utan stöd!
Sara gick när hon var lika gammal som han e nu...

Idag när vi var ute och lekte med grannen och hennes barn ringde dom från placeringsenheten och sa att Eskil får börja på sin förskola tidigare.
Den 14:e april kommer han att börja. Spännande! :)



Eskil och hans kompis Olivia gungade på samma gunga idag. Det var första gången för Eskil.
Han är ju som sagt försiktiga killen så han har inte velat gunga alls på en riktig gunga efter att han ramlade rätt ner i ringen en gång för länge sen.
Men nu den sista veckan har han velat prova och sen var det ju kul! :)

När vi skulle gå in så kommer grannens son Einar utspringande med en teckning till Eskil. Så himla gulligt! Blev helt rörd. Och Eskil blev så himla glad. Han bar på teckningen som om den var gjord av guld och så satt han i trappan och tittade på den länge.





Imorgon ska jag göra om håret.
Ska bli kul! 
Chris ska vara hemma imorgon. Hans första pappalediga dag. Få se om dom ringer in mej som vikarie eller om det blir en hemmadag.
Nu ska jag i alla fall duscha.
Hej hopp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback