Hejsan!

Inatt tyckte tomten att det var julafton för Astor sov himla bra och hela natten. Han vaknade en gång och ville ha välling och somnade snabbt om.
Thank you!
Eskil verkade också ha sovit hela natten!

Vi tog en promenad bort till Eskils nya förskola och fick komma in på gården en stund o leka.
Nästa tisdag börjar inskolningen. :)
Han verkade tycka att det var roligt och ville genast gå in och kolla läget. Tur vi fick det! :)


Sen var det meningen att jag skulle hämta paket från Living and Room som kommit och posta ett paket till min moster men upptäckte att jag glömt plånboken! :( Tråk!
Får posta och hämta i eftermiddag i stället...



Det är helt underbart väder!
Fick ta av mej jackan en stund på ett ställe när solen gassade på!



Så himla skönt när man inte har nån tid att passa. Eskil älskar att gå och upptäcka och jag låter han alltid ta den tid han vill.
Ibland sätter jag mej på en sten eller en bänk och väntar in honom - inom synhåll såklart. 
Han kommer så småningom.



Nu känner man att det verkligen är vår på riktigt.
Det blommar överallt i trädena och i rabatterna.




Astor somnade i vagnen halv elva och han sover fortfarande.
Han ligger kvar o sin vagn och jag kikar ner på honom från balkongen med jämna mellanrum.


Eskil var också härligt trött efter långpromenaden så han somnade nu för en halvtimme sen.

Jag har värmt på lite mat och ätit helt själv i lugn och ro (händer inte ofta!) Funderar på att kanske hänga upp tvätten eller nått sånt spännande! ;)

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback