Hängig

Igår när vi tränade så kände jag mej ganska hängig och orkade inte riktigt  hålla igång.
Åse var med mej och hon är riktigt duktig och har värsta uthålligheten!


När jag väl kom hem orkade jag inte resa mej ur soffan och gick o la mej tidigt.
Sen var Astor var vaken mellan fem och sex oxå, typiskt när man inte känner sej bra.

Imorse var jag såååå trött! 
Var helt koma när Chris skulle till jobbet så jag satt som en döing bredvid Eskil när han tittade på film i soffan och halvslumrade till flera gånger.
Astor var så klart trött och sov till nio för han skulle ju va vaken på natten men jag kände att det kanske var lika bra eftersom jag var helt slut.
När han till slut vaknade så var jag tvungen att ta en huvudvärkstablett för jag var helt väck.

Nu sover dom små liven.
Astor vill endast sova ute nu för tiden. Han vägrar att somna inne och så fort jag lägger han i vagnen ute på balkongen blir han lugn och somnar på nån minut.
Han sover också längre stund där ute.

Jag gör kalops och nu puttrar den i grytan.
Ligger i min säng och tar det lugnt.
Få se hur det blir med träningen i kväll. Var inte sugen för fem öre o morse när jag mådde som jag gjorde då men nu börjar jag känna mej som en människa igen!

Ha det allra bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback