Hej!

Vad gör ni en sån här kväll?
Vi sitter i vardagsrummet med en pigg Astor som vaknade halv tio på kvällen och skulle inte sova mer.



Han e bra grinig nu men sova är inte att tänka på! 
Glöm det!

Idag kom Linda och la i lite mer hår. Nu känns det tjockare igen. :)
Sen gick vi och la oss och sov i flera timmar! Det var himla skönt. Astor vaknar ju varje natt och ska ha välling och sover lite hur som haver så det känns som det e brist på sömn jämt.
Ofta sover dom inte samtidigt heller längre så jag får sällan vila på dagarna.

På kvällen tränade jag Zumba igen.
Det var helt galet varmt! Blev helt assvettig! Men det tar sej. Första gången stod jag mest som ett fån och fattade ingenting men nu hänger jag faktiskt med - för det mesta...


Imorgon ska jag åka till Ulricehamn och hälsa på min väninna Marie.
Det ska bli roligt. :)
Nu e det dax för en till kopp kaffe och sen ska jag se om jag får Astor i säng igen... Vilket nog är föga troligt.


God natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Testa ge starkare välling. Våran minsta gjorde så innan han fick starkare välling. Nu äter han 2 flaskor och sover hela nätter. De har han börjat med för ett tag sedan. Lycka till

Svar: Bra tips! Det ska jag testa! :) Tack
kattitingeling

2014-03-14 @ 08:32:12
Postat av: N

Det där med Zumba ser livsfarligt ut ;-) Brukar kolla in danspassen på mitt gym i väntan på att få komma in på min Bodytoning som ibland ligger direkt efter. Och fy för den lede vad det ser jobbigt ut. Instruktören brukar tjata på mig att jag ska vara med på något danspass emellanåt, men jag tror inte dem är gjorda för killar.

Svar: Sist var det en kille med på passet som var rätt stor och hade mage och allt. Men jäkla va han skuttade och dansade. Han kunde hela koreografin bättre än nån annan! :-D lite roligt...
kattitingeling

2014-03-14 @ 22:47:21
Postat av: N

Då kanske man ändå skulle våga sig på och testa det nångång? Men finns det försäkringar man teckna innan man ger sig in i det...

Svar: Jag bestämde mej när jag började träna på Nordic att jag ska prova allt minst vid två tillfällen. Är det aptrist efter några gånger så tränar jag annat. Som bodybalance. Inget för mej. Men nu har jag testat två ggr i alla fall och då vet jag ju. Har provat många olika träningsformer nu men har en hel del kvar att testa. Det där Tabata verkar helt sjukt hemskt så det tar vi nån gång om ett år eller så! :-D
Vill testa indoor walking och spinning oxå så småningom men ska träna upp ryggen lite mer först. Bodycombat var oxå lite tufft för min rygg men jag ska testa det fler ggr oxå sen. :)
kattitingeling

2014-03-16 @ 20:10:17
Postat av: N

Du är en smart kvinna du. Väldigt förnuftigt det du säger om att prova allt minst två ggr innan man ev dömer ut ett pass. Själv bokade jag in mig på just ett Bodybalance-pass i början på min träningskarriär i tron att det var en annan form av Bodytoning. Men ack vad jag bedrog mig. Höll ju för böfvelen på att slå knut på mig själv, samtidigt som jag hela tiden låg minst ett par tre steg efter alla de andra.
Du ger mig inspiration i ämnet genom din underbara blogg skall du veta, så jag tänker framöver lyda uppmaningen från instruktören att testa på danspass. Det är nog väldigt skoj när man väl kommer in i det.

Svar: Låter ju jättebra! Go for it. :)
kattitingeling

2014-03-17 @ 21:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback