Idag

Denna dag gick fort.
Fick sova gott på morgonen och Chris gick upp med killarna.
Vaknade när Chris kom in med Astor vid tio när han hade somnat.
Då gick jag upp och så var det direkt dags att börja ta på sej kläder och sen köra Eskil och Chris till Hoppis och Skuttis och Sara till cheerleadingen.

Eskil var supertrött så han orkade inte riktigt skutta idag.
Så när Hoppis och Skuttis var slut körde jag hem Chris och Eskil så Eskil skulle få sova middag och sen åkte jag direkt och hämtade Sara som också var trött och off så hon orkade inte va med på cheerleadingen mer än halva tiden.

När vi kom hem var Chris jättetrött så jag tig med mej Astor ut. 

 

Men han var sådär nöjd och mest grinig hela tiden.
Vi försökte leka lite men han ville inte och sen somnade han nästan i gungan.
När jag la honom i vagnen så somnade han efter en stund och så sov han i tre timmar!


Ställde vagnen utanför oss och gick upp och gjorde lite mat. Det blev ganska kallt inne när man har balkongdörren öppet så länge även om det var himla gött väder!
Efter lite mat var det dax för träning igen.
Hade bokat in mej på två pass idag: cx worx och bodybalance.
Det första passet gick jättebra och sen var det dags för bodybalance.
Gillade inte det passet så mycket förra gången men jag ville ge det en chans igen.


Men nej.
Det är inget för mej. Jag gick lite tidigare och åkte direkt till kusin Sanna där Chris var med pojkarna och hälsade på och hjälpte Boris med att flytta en tv som vägde bly.


Nu är jag ganska trött. 
Vi kollar lite på mästarnas mästare och försöker underhålla Astor lite så att han inte ska somna än.
Måste gå o fixa nått att äta också.

Ha en fin kommande vecka nu!
Hej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback