Living and Room

Ikväll var jag hos min väninna på inredningsparty.
Beställde två burkar med lock och en ring faktiskt! :)
Det var trevligt att träffa Veronica igen. Vi har nog inte träffats på ett år! Det är lite långt att åka men nu sa vi att vi ska träffas nån torsdag då hon är ledig.
Hade varit trevligt.


Hon bjöd på massa gott.

Nu kämpar jag med mitt högra bröst och har skapat värmekuddar som jag lagt i bh:n.
Jaha? Hur skapat man sånna?
Jo man fyller en strumpa med ris och gör en knut längst upp! :-)
När man värmer den i micron måste man ställa in ett glas med vatten bredvid, annars kan det börja brinna.


Inte så snygga men funkar utmärkt! Man behöver inte bara ha dom i bh:n heller utan funkar utmärkt på ömma axlar eller nacke. Om man inte vill ha fula värmekuddar så finns det finare - och dyrare att köpa i tex. hälsoaffärer.

Imorgon ska jag och Karin träna bodycombat.
Vad är det undrade jag och frågade min vän Google. 
Han svarade så här:


Japp... Då e det åter nått nytt jag ska utmana mej med! :-D
Ska bli intressant...

Astor var lite småsvår att få att sova ikväll. Hoppas han sover bra i natt.
Ha en trevlig kväll allihop!

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback