Lugnt

Folk som skriver cp komentarer är alltid anonyma. Det tycker jag är lite lustigt.
Alla har alltid så mycket åsikter men så vågar dom aldrig stå för det.
Jag tar inte bort nått som står i kommentarsfältena. Det får stå kvar för jag tycker att alla har rätt till sin åsikt. Jag har också massa åsikter. En av mina åsikter är att alla som lämnar kommentarer anonymt på min blogg är fega. Urk.

Idag är det i alla fall en mycket mer lugn dag.
Eskil är på inskolning med sin pappa och Astor somnade redan vid nio och har sovit sen dess.
Himla skönt.
Jag har bara slappat, surfat och druckit kaffe. För Eskil går det bra på inskolningen sa Chris när han ringde.

Nu vaknade Astor.
Dax för lite frukost kanske...




Kommentarer
Postat av: [email protected]

Tråkigt med anonyma kommentarer, speciellt om de är negativa.
Skönt att det går bra för E idag 😊
Ha en fin dag!

Svar: Ja eller hur! Tur vi e så himla bra du och jag! 😄 Ha en fin dag du med! 😊
kattitingeling

Postat av: N

Jag, och många med mig, tycker även att jag är himla bra -åtminstone jag själv...

Svar: Haha! Klart du e! :-)
kattitingeling

2014-03-20 @ 00:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback