Men typiskt oxå! :(

Så här började jag min dag:


Vi fick plötsligt bråttom.
Vaknade halv sju - men vi hade ju ställt fram klockan så den var halv åtta på riktigt. :-/
In med ungarna i bilen och sen skulle jag också in. Jag hade tydligen så bråttom med det så jag hinner liksom inte vänta på att få upp bildörren ordentligt utan dyker in i bilen med huvet samtidigt som jag öppnar dörren.
Gick ju sådär, som synes... Får kanten av bildörren rätt i ögonbrynet! :(
Blodet sprutade samtidigt som jag skulle köra bil och ringa vårdcentralen...
Tur vi har en stor toarulle med papper i bilen.

Lyckades i alla fall lämna av Eskil som blev jätteledsen.
Vi har ju varit hemma en vecka nu med alla spyor och diarréer...
När jag är påväg till bilen igen så kommer en av personalen ut och undrar om schemat. Han är väl 15 timmars? 
Ja... Men han har haft 4 inskolningsdagar bara? Vadå e han klar nu? 
Ja, det var han tydligen. Men ingen hade informerat mej, så jag trodde att han skulle va där hela veckan...
Jaja. Han fick i alla fall stanna och det var ju tur det för efter lite råd från en bekant på instagram åkte jag ner till vårdcentralen utan tid och fick det tejpat.


Nu sitter jag i sängen och dricker kaffe.
Astor har somnat så gott och jag funderar på det samma... :)

God morgon på dej med! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback