Nytt hår

Gjorde om håret idag.
Det blev bra. Det andra började lossna från fästena så det kändes inte längre kul.
Astor somnade till slut och jag och Chris fick powernappa en liten stund tills Sara kom hem men då var det redan dags för mej att gå upp ändå och åka och göra håret.
Astor var himla mammig bara så det tog sin lilla tid innan jag kom iväg.

Men till slut så...


Det gamla håret åkte av.



Och så färgade vi botten svart.
Den här gången sminkade jag mig inte alls för förra gången gjorde jag det och när vi tvättade bort färgen så hade jag smink över hela ansiktet.



Min lugg har blivit himla tunn, som alltid när jag slutat amma.
Tappar alltid hur mycket som helst! 
Trist som fasen. :(


Känns lite tunnt dock... Får kanske lägga i lite mer hår?

Nu känns det bättre efter att jag slutade amma. Har inte lika ont längre. 
Gött det, det var verkligen en pärs!

Nu tänkte jag att jag skulle gå och lägga mej.
God natt allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback