Träning som jobb

Idag körde jag dubbel pass.
Först blev det cxworx i en halvtimme och sen Indoor walking i 45 minuter.
Var bra trött i benen sen kan jag lova!
Svettades som en gris på walkingen och sminket smetades ut i hela ansiktet!


Jag sminkar mej alltid när jag tränar! Känner mej snyggare då och när jag känner mej snyggare så får jag mer lust.

Kläderna gör oxå mycket, har därför köpt en hel del träningskläder.

Fast denna gång var det det inte riktigt meningen att jag skulle träna Indoor walking och köra dubbelpass.

Var visst lite spontan idag! 



Idag var det Adidas från topp till tå! :)

 Hon som håller i dom flesta pass som jag gillar heter Helena. Hon e riktigt bra!
Tränade ju walking med en annan dam för ett tag sen som också var bra men denna gång var det bättre.
I slutet körde vi Tabata-intervall med 20 sekunder hårt motstånd allt vad man orkade och sen tio sekunders vila tio gånger.
Sen körde vi samma fast med hastighet.
Det var riktigt jobbigt och jätteroligt! :)


Vi pratade lite på cxworx:en om hur det är att vara instruktör och jag sa att jag skulle tycka det var kul, men jag e ju ganska gammal...
Det beror på vad man menar med gammal, jag fyller ju 40 sa hon. What?
Skojar du eller sa jag, 40? Du ser ju ut som 25! 
Alltså jag skojar inte! Jag fattar inte hur man kan se ut så vid den åldern!  


Har kollat upp lite vad det skulle kosta att utbilda sej till personlig tränare. Det skulle gå på 60 tusen ungefär. Då har jag kollat Axelsons och The Academy - learning for life som dom flesta verkar välja.
På tisdag ska jag till studievägledaren så då får vi se vad dom säger där och om jag får lite råd och tips.
Att läsa ett riktigt program i flera år kostar bra mycket mer i studielån än vad detta gör.
Hade varit fantastiskt! Jag vill!

Men nu ska jag fixa en kopp kaffe och så ska vi se film!

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback