Ulricehamn

Barnen är supertrötta - var... Astor somnade nu, orkade inge mer...
Jag är med trööööött! Omg!
Det är svårt att åka nån stans med killarna, speciellt lite längre bort för då blir alla rutiner rubbade.
Eskil somnade i bilen på väg hem klockan halv två. Astor med, men han hade redan sovit två gånger innan - en gång på väg dit i bilen och en gång i vagnen när vi var i en lekpark och lekte.
Sen vaknade Eskil igen när vi kom hem så det blev inte mycket sömn för honom...

Det var trevligt att träffa Marie igen.


Hon hade precis flyttat till en ny lägenhet och det var himla fint där.



Hon hade nästan kommit i ordning med allt. Det var några kartonger här och där som inte var uppackade än.



Vi blev bjudna på god lunch också och sen gick vi ut till en lekpark som var precis utanför där hon bodde.



Men då var Eskil så himla trött så vi lekte där bara en liten stund och sen var det dags att åka hem.

Nästa gång åker jag själv - utan barn och då kanske jag stannar över natten så vi kan dricka vin! :-D
Och apropå vin... Jag har ju slutat amma, då kan man ju ta sej ett glas eller två, utan att känna att det inte går för sej! 
Toppen ju!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback