Vad händer?

I morse var jag som ett utskitet äpple och sa: "Kära tomten... Jag önskar mej sömn!"
Men tomten tyckte inte det var julafton idag så därför somnade Astor vid halv elva och så vaknade han igen elva.
Eskil är jättetrött nu och skulle lätt kunna somna nu men då kommer ju Astor väcka honom...
Det här med sömnen är ett dilemma här hemma för tillfället.


Snörvelpelle som är helt rödmosig i ansiktet.
Tand nummer fem är snart ute. Den spökar nog också samtidigt som det säkert är skitjobbigt att hosta hela tiden och va så snorig.


Längtar till träningen i kväll!
Vill röra på mej och känna att jag använder musklerna lite. Sist var i torsdags på Zumban. Det igår var inte så jätteansträngande, det var några övningar som var lite jobbiga men jag blev inte svettig eller andfådd.
Saknar step-up:en. 
Får kolla om jag kan gå på det i Örgryte eller Ullevi kanske... 

Allergin är bättre!
Tog bara några dagar med medicinen och det känns redan mycket bättre.
Inte helt bra (än får vi hoppas) men jag nyser betydligt mindre, det kliar nästan inte alls längre i varken näsa eller ögon och mitt exem har också blivit bättre. Men vad häller exemet så har jag varit supernoga med salvan så det gör sitt till också.


Första dagarna tog jag nässpray men nu har jag inte behövt det.
Actavus är det samma som Aerius fast hundra spänn billigare! 

Nu ska jag kolla till killarna. Dom var nyss i samma rum som mej men plötsligt är dom i ett annat rum...


Jahapp... Så här var det visst här!
Första gången han somnar så! 
Måste ha varit väldigt trött!

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback