Vårligt

Idag var det jättevarmt och skönt ute.
Värsta våren ju!
Det var så himla skönt att va ute.


Astor fick sitta i sandlådan för första gången.


Han åt en handfull med sand och sen knastrade det mellan hans fyra tänder.



Men sen när solen gick ner så blev det så kallt!
Mina fingrar var helt röda när vi kom in.


Det var rätt gött att träna bodycombat idag. Mycket sparkar och boxning.
Fick ut mycket aggressioner.
Föreställde att jag slog nån på riktigt och jag tog i från tåna! :-D
Det hjälpte faktiskt!
Kanske borde jag träna bodycombat lite oftare?


Imorgon ska jag träna step-up på Friskis för sista gången.
Känns tråkigt. :( Gillar dom passen men nu har jag bestämt att jag så klart inte kan träna på två ställen. 
Får hitta nått substitut på Nordic.

Nu e det dags för sängen!
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback