Dagen som gick

Idag har jag pluggat lite och tränat.
Sen har vi flyttat lite blommor i rabatterna. Få se hur det blir med dom. Det e ju lökar, dom e ju svåra att flytta, men då kommer dom nästa år! :)


Grattis till lilla mamma på morsdag, säger jag idag!


Jag fick himla god oxfilé som Chris hämtade åt mej i stan. Inte helt LCHF men det var det värt. SÅ gott!!


Astor sov helt konstigt i natt. Han skrek till ungefär varje halvtimme och halv fyra gick jag upp o gjorde välling åt honom. Ändå vaknade han igen kl fem! Sen sov han till sju men jag var helt död, för jag hade inte kunnat sova av hans skrik.

Just nu läser jag om nervsystemet.
Svårt.
Musklerna var oxå svåra. Bara 500 st + deras latinska namn... :-((

Nu e det dags att sova. Är trött!
Nattis. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback