Dålig dag

Idag var det en sämre dag.
Var på möte på mitt nya jobb och träffade dom som jag ska jobba med. 
Det blev massa besvikelser och känner mej himla nedstämd.
Men mer om det tar vi en annan dag.


Den började bra i alla fall.
Jag var förväntansfull och spänd på att åka till mötet.
Eskil åt jordgubbar till frukost. Och annat också såklart... Inte BARA jordgubbar.


Han gillade sin fåtölj.
Han satt i den flera gånger och kollade på paddan och läste böcker.


Sen hämtade jag en av våra lådor dom vi har under sängen och så fick Eskil den i stället. Vi la hela tågbanan i den.



Om det var kokhett ska vi inte prata om idag - Eskil och Astor gick i bara blöjan hela dagen.

När jag kom hem från arbetsmötet var jag inte alls på topp.
När Chris kom hem var jag tråkigast i stan och ville mest va för mej själv.

Ikväll bestämde vi lite spontant att Eskil skulle sluta med nappen oxå, en kvart innan han skulle sova.
En av hans nappar gick sönder så vi kastade den och då sa vi att han behöver väl inte dom mer.
Det gick hur smärtfritt som helst ju!
Han kom upp två gånger men det kan han göra ändå, så det var inget ovanligt. Sen somnade han utan napp. 
Astor har ratat nappen sen flera månader tillbaka. Han somnar utan.

Nu ska jag också somna.
God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback