God förmiddag!

Här sitter jag och dricker kaffe och Astor leker med diverse prylar på golvet.
Vi åkte iväg vid åtta, jag, Fia, Eskil och Astor och körde Fia till gymnasieskolan som hon ska börja i efter höst. Där gör hon färdighetsprov just nu.
Hon var bra nervös men nu lät hon lugnare när hon sms:ade nyss.
Redan då vid åtta var det kokhett ute och jag fick ta av mej jackan.

Tjugo i nio var vi vid Eskils förskola och eftersom han inte börjar förrän kvart över nio så gick vi bort till lekplatsen i närheten.



Nu har jag lagt Astor i sängen.
Plötsligt blev han jättearg och ville inte leka med nått.
Få se om han somnar...
Hade ju varit perfekt för då hade jag kunnat plugga.
I går la jag honom vid halv tio på kvällen och kvart i åtta i morse fick jag väcka honom! Han har inte vaknat en ända gång på hela natten!
Inte heller Eskil som ibland brukar vakna tidigt på morgonen.

Träningsvärken e bättre idag.
Igår gjorde det ont överallt! Jag var så sjukt trött också så det gjorde väl sitt till lite med...

Nu ska jag kolla blocket lite.
Ha en fin dag i sommarvärmen.
Dom lovade 27 grader idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback