God kväll

Idag har jag jobbat på Sotenäs förskola där jag ska börja jobba efter sommaren.
Där bjöds det på stekt anka när vi var ute:


Dom har en likadan massagestol där som på Finngösa så den satt jag i en kvart och lyssnade på mental träning.
Idag lyssnade jag på hur man får bort mental stress. Det finns en person som påverkar mej väldigt negativt så det var himla skönt att lyssna på det och få lite verktyg! :)
Mådde bättre efteråt!


Jag hann hem och vända och så var det dags att åka ner till tandläkaren.
Undersökning och röntgen idag. Jag ska laga två tänder och gå till tandhygeinisten två gånger, sen blir jag "nollad" och efter det kan man få vara med där man betalar en viss summa i månaden som dras från ens konto och så får man gå utan att betala... eftersom man redan betalat typ...


Nu ska jag göra lite administrativa saker och sen blir det sängen.

Nattis! 

Kommentarer
Postat av: N

Ååååååååå, helstekt anka med sand som är så gott :-#

Vet du vad jag ska testa på söndag på mitt gym? Jo nämligen något som heter Bodystep Athletic. Verkar helgrymt :-) Det är som du säger att man måste testa allt som erbjuds i passväg innan man ev dömer ut det. ...think outside the box

Svar: Bra där! Testa Step fler gånger för det tar lite tid att komma in i det! :)
kattitingeling

2014-05-08 @ 00:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback