Hej

Igår bakade jag Oopsie-bröd.
Jag e hemskt dålig på att baka och göra massa avancerade matgrejer, det ska va lätt och enkelt, annars faller det.
Det här brödet var lagom enkelt att göra så det gick an.



Det blev gott.
Googla på Oopsie-bröd, det finns hur många recept som helst.
Man behöver ägg, philadelfiaost, lite salt och kanske lite bakpulver.

Fick sån lust att städa igår efter träningen så nu e det himla fint. :)
Fortsätter idag med tvätt och annat...
Önskar man hade en riktig tvättstuga som man kunde stänga dörren till...

Sitter nu hos Eskil och väntar på att han ska somna. La han för en stund sen men så kom han upp.
När han somnat ska jag oxå sova en stund men jag misstänker att Astor vaknar då för han har sovit jättelänge!

Budget-naglarna håller än. Jag fixade dom igår - igen. Det blir ett himla meck och pill men men. Jag har inga pengar till att göra nya.


Som avslutning bjuder jag på lite bilder på mej och mina fins kids!

Massa kärlek:









Mina kids får stå ut med mycket pussar, bus och knasigheter. :)


Hej hej!

Kommentarer
Postat av: N

Love is in the air...

Är bröden LCHF? De ser j*vligt goda ut i alla fall.

Svar: Japp! Philadelphia-ost, ägg, lite salt ovh lite bakpulver. Googla på popspelning-bröd lchf. :)
kattitingeling

2014-05-08 @ 00:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback