Lördag

Idag åkte vi till Chris bror och hämtade en tv som dom gav bort till oss.


Den är rätt stor så vi får väl se var vi ska göra av den.

Eskil älskar att åka dit.
Hans kusiner har drömrum fullt med fantastiska leksaker som han tycker är jätteroliga.


Kusinerna är äldre än Eskil och han gillar dom kanske mer än vad dom gillar honom.
Han är liksom inte riktigt på deras nivå.


Idag har jag varit väldigt trött.
Satte igång och bytte ut alla kläder ändå för Astor har växt ur storlek 80 nu.
Eskil behöver nu storlek 98 men just den storleken hade jag inte jättemycket av, i alla fall inte byxor så det blir till att köpa det...


Jag har ätit konstigt och fick ont i magen nu efter att jag åt i kväll.
 

Är så hemskt trött.
Ska nog gå och sova tror jag...



God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback