Nu börjas det.

I morse hörde jag inte när det ringde i telefonen så jag missade jobb idag.
Men det gör inget alls för jag var verkligen jättetrött och även om det hade varit goa pengar så e jag ganska glad för att jag slapp, vi behövde ta igen oss allihop lite.
Astor sov bra på natten men han har haft svårt att sova nu på dagen. När han lägger sej så hostar han mycket.
Eskil har varit hemma hela veckan eftersom det går magsjuka på förskolan och han har haft lite feber idag. Han e också väldigt känslig och hängig.


Det var tur att jag fick va hemma ändå för jag har fått väldigt mycket gjort!

Började med att boka tid hos läkaren. 
Jag har fått knölar i armhålan igen! Nu ammar jag inte och är inte gravid så det kan inte va mjölkkörtlar...
Men han menade på att jag har en infektion i kroppen och mina körtlar reagerar då.
Imorgon ska jag gå och lämna prover.

När jag ändå var nere i centrum så gick jag in på banken och gjorde lite ärenden som vi inte fått tummen ur att göra så nu e det oxå avklarat! Yes!

Sen har jag ägnat mej åt att gå igenom en himla massa kläder till både vuxna och barn som jag hade på vinden och som jag skulle skänka till Östhjälpen.
Jag skänkte dom till en kvinna på Hissingen i stället som jobbar med hemlösa och utsatta familjer.
Jag fick ihop fyra flyttlådor och sju kassar!
Hon blev jätteglad. :)
Vi körde bort det till henne för vi skulle ändå ut och åka och köpa en docksäng till Åses dotter Olivia. Sist vi var där och hälsade på så ställde Eskil sej i hennes docksäng så den brakade sönder! :(
Så då kollade jag på blocket och så var vi och hämtade den idag.
Sen gick vi bort med den till dom:





Åse blev jätteglad.
Olivia sov men hon får väl se den imorgon.

Jag fick också en present av hon jag skänkte alla kläderna till:



Massa grejer ju! :) Tack!

Men vad är det som börjas...? (Rubriken)
Jo, pluggandet.
Fick mail i morse med inlogg till studiematerial. Har kommit till sidan sju av 102. :-D
Ska på nått sätt försöka ta mej igenom alla sidor tills skolan börjar! Omg!!
Anatomi. 
Har läst om skelettet hittills och nu e jag inne på leder. Yes! Nu kör vi! :-)
 

Hej hopp!
Dax för kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback