Pt

Idag tränade jag med en pt.
Det var en kick och himla kul! Alla tittade så klart men jag kände att jag skiter i det!


Tänk att jag kanske ska jobba med det här! Hur fantastiskt hade inte det varit då?
Hade ju varit SÅ sjukt roligt.


När jag kom hem var jag himla trött och hade väldigt svårt för att ta mej upp ur soffan...
Men det var bara att masa sej upp och åka och handla och sedan laga mat.
Imorron e det jobbdag.

Jag somnade till i förmiddags när Astor sov men hann bara somna in och så väckte telefonen mej. Det var mamma som ringde. Men då fick jag pluggat lite så det var bara bra.
Måste plugga mer! Börjar känna lite press!! Nästa vecka ska jag tacka nej till jobb och plugga hela onsdagen. I helgen blir det också plugg för hela slanten!!

Vi gick bort och hämtade Eskil sen när Astor vaknat och svettet sprutade igen som en fontän. Jag kan inte göra nått längre, så fort jag rör mej så rinner det floder om mej!
Promenaden dit tog tio minuter och hem tog det två timmar. Eskil ville utforska allt möjligt.




Nu e det verkligen dax för att sova. Ska upp tidigt i morgon!

Nattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback