Skratt!

1. Samla stora lass av lycka. Det kan inte staten knycka!
2. Ett gott skratt förlänger livet!
Och slutligen: 
3. Skriv ner tre saker per dag som du är tacksam över/ gör dej glad så blir du lyckligare - det du fokuserar på växer. 

Tre citat som är så sanna.
Här kommer TRE saker som jag har skrattat åt idag:


Oh my God! Jag skrattade så att tårarna sprutade! Tyckte det var sjukt roligt. :-D
Hittade på instagram.


Även denna snubblade jag över på insta. :-D Klockren!

Det tredje jag skrattade åt var mina sjuka drömmar om att kissa nu när jag sov middag.
Jag var hemskt kissnödig men orkade inte masa mej upp utan somnade. Inte bra, drömde om att jag kissade först i handfatet och sen på golvet hos min kompis Tina. Därifrån gick jag vidare och fastnade i en hiss med en tjej, men vi kom loss och då passade jag på att gå in i en riktigt vidrig allmän toalett. När jag satt där blev det plötsligt en toa med tre sitsar, som på ett utedass men dom var placerade i en cirkel.
Där satt Underbara Clara och hennes kompis och pratade feminism! :-D

Väldigt konstigt men mycket roligt när jag väl vaknade och gick på toa. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback