Tisdag

Astor somnade nästan när vi var på väg hem från Eskils förskola. Det tog lite extra tid, för vi tog en omväg upp till affären och handlade.
Men jag höll honom vaken och när vi kom hem fick han extra energi från ingenstans och sen ville han inte alls sova.
Till slut fick jag vagga honom i vagnen och nu sover han i den istället.

Det var sjukt varmt ute när vi gick till förskolan. Jag hade linne och en långärmad tröja och på det en jeansjacka. Först åkte jackan av och sen även tröjan! Ändå var det varmt och svetten rann.


Nu ligger jag här i sängen och dåsar.
Ska vila mej en stund och sen plugga.
Snart e det dax!! Oh my God! Så himla pirrigt ju!


Så här blev budget-naglarna. Håller kanske denna rundan men sen e det nog helt kört. Då får jag lägga på mer akryl men då är det bara mina egna naglar. Dom har växt ut nu och är lika långa som tipparna.


Nu e det dax för lite vila!
Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback