Uggla

Nu sitter jag här i soffan och ugglar igen när alla sover...
Eller snarare så ligger jag.
Jag var så trött efter träningen så det var inte klokt men dagen har ju bara gått i ett så det var kanske inte så konstigt.
När alla somnat så blir jag konstigt nog alltid pigg. Jag bara måste få den där ensamtiden nån gång per dag...

Efter att Astor hade badat så lekte vi en stund och sen vaknade Eskil.
Då åt vi lite och så tog vi på oss och gick ut i det fina vädret.



Det var verkligen sommarvärme igen och jag fick ta av mej koftan.


Vi var ute i flera timmar och gick en lång promenad tills Chris kom cyklandes från jobbet och då gick vi hem.
Eskil har blivit himla svår bara och ska springa åt ett helt annat håll hela tiden och sticker när man säger att det e dags att gå hem. Jobbigt. :(

Men vi kom hem till slut och sen var det dags att åka till träningen.
Indoor walking - torsdagar.


Jag valde en plats längst fram denna gången, precis vid fläkten.
Förra gången var det en tjej längst fram som stängde av den för hon tyckte inte om att det blåste så på henne så alla andra bakom fick svettas som grisar.
Varför väljer man en plats längst fram då där fläktarna är?
Längst bak är det apvarmt kan jag tala om - jag stod där alltid i början, gå dit i stället känner jag om man inte vill ha fläkt...


Sen satt jag och degade i soffan helt koma och försökte hitta lite energi men det var svårt...
Tack vare att det fläktade på mej på träningen orkade jag ta i lite mer så jag körde järnet!


Pluggade lite igen men jag behöver få utskrivet en del material så blir det lättare.
Blir helt vimsig av alla dessa latinska namn och det e rätt svårt att förstå hur allt hänger samman...men det e intressant! :)


Eskil somnade efter att jag suttit inne hos honom, på hans stol bredvid hans säng men sen var Astor vaken jättelänge.
Han somnade en stund när vi var ute så han var inte så trött.
Nu har jag hemsk kramp i skinkorna på båda sidorna! Aj aj!
Dags att försöka slappna av och sova.

God natt! 

Kommentarer
Postat av: N

Vi har en sån surkärring på mitt gym också, fast med henne är det tvärtom när det gäller fläktarna. Hon vill att fläkten ska blåsa på henne, samtidigt som hon alltid väljer den spinningcykeln som är längst bort från fläktarna (!). Sen går hon fram och ska flytta en av fläktarna för att den ska komma närmare henne vilket gör att sladden blir som en spänd fiolsträng några dm ovanför golvet. För några veckor sedan blev hon tillsagd av instruktören att istället välja någon av de främre cyklarna. Dumma kossa...

Svar: Haha! Så knäppt. Valde hon en cykel längre fram? Pinsam ju... :-/
kattitingeling

2014-05-17 @ 00:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback