Hej sängen!

Underbart att få lägga sej i sängen efter denna dag!
Har jobbat från sju till kvart över två både måndag och tisdag. 
Eskil hade inte sovit idag på förskolan, han ville bara sitta i soffan när vi kom hem och titta på paddan och när jag hade gjort mellanmål och han inte ville komma så gick jag för att hämta honom.
Då hade han somnat sittande. Han nickade till hela tiden med hela kroppen, inte bara huvudet. Det såg ganska roligt ut. 
Jag fick lägga en kudde på soffan och lägga ner han. Där sov han en liten stund tills vi skulle åka och hämta Chris.
Han hade planerat nån överraskning men eftersom han inte sagt nått, bara att han ville att jag skulle hämta så fungerade det inte. Jag var tvungen att lämna Sara på cheerleadingen och sen var det gyminfo i Örgryte.
En stod på listan men när jag börjat med henne så kom en till och sen hakade en tredje på. 
Blev lite stressigt för jag hade lovat att hoppa in som vikarie i Angered på en crosscageklass.
Körde i ilfart men jag hann! Det blev lite improviserat och stressigt men dom verkade nöjda ändå. Alternativet hade varit att klassen hade blivit inställd. Inte lätt att få vikarie dit ut.


Japp. Lååååång dag.
Trött.
Imorgon ska jag på utbildning igen och innan det har jag en pt kund. 
Vid middagstid ska jag ha dejt med min gubbe. Då ska han ta med mig till den där överraskningen som inte blev av idag.

En mamma på jobbet hade snubblat in på min blogg när hon googlade på tatueringar. :) Det var kul. Välkommen A:s mamma! <3 Roligt.
Och god natt!

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback