Katti XXXL

Så kallades Facebooksidan som skulle vara hemlig. Där Chris hade kontaktat alla mina vänner och släkt. 
Han är gullig min make. Han hade ansträngt sig rejält med allt från quiz, smyckning av lokal, överraskningar, god mat mm.
 
 
Min mamma och dotter nummer två råkade dock avslöja en hel del men jag blev överraskad massor ändå!
 

Många var med och hjälpte till. Men jag behövde inte göra nånting! :)
Så himla gött.
 


Vilken lyx!
 
 
Han hade ordnat med bildspel också. Många pinsamma bilder visades... 
 
 
 
 
Massa folk. 
 
 
 
 
 
Min fina cykel och massa presenter
 
 

 
Quiz-dax
 
 
  
 
 
Bror och hans flickvän
 
 
Tårt-idén var lånad från kusin Sannas fyrtioårskalas. Chris hade dock gjort en egen version av den och blandat med Arraxbollar (stavas det så?) och skrivit 40 med dom. :)

 
Och hör och häpna: dagen till ära höll jag till och med tal. Om än ett väldigt kort sådant. 
Tal e inte riktigt jag, men det kanske håller på att bli?
På sista tiden har jag varit på några bröllop där det hållits väldigt fina tal. Det kan vara riktigt fint faktiskt.
När jag och Chris gifte oss önskade jag att vi kunde slippa alla tal. Om vi hade gift oss idag så kanske det hade blivit ett och annat tal? Vem vet?
 
 
Jag är som ni kanske förstår inte världsbäst på det här med tal men vad jag försökte stamma fram var ungefär:
Tack för alla fina presenter, för att jag slapp planera nånting och göra nått över huvudtaget. Att ha fyra jobb för tillfället och så planera och fixa en jättefest kändes lite övermäktigt. Jag sa att vi kunde skippa det och bjuda på lite kaffe och tårta bara men jag har världens bästa man!
Tack för att alla ställt upp, för att så många ville komma och dela denna dag med mig och för allt ni gjorde så att det blev en sån fin fest!
Tack pappa som ordnade med goda finska piroger och massa Lonkero + all dricka. 
Jag fick så himla mycket fina blommor! Jag fick en cykel som många hade varit med och skramlat till men utöver det fick jag massa annat också! Hur mycket presenter som helst!
 
 
Jag är jättenöjd och känner mej väldigt lycklig. Jag känner mej så firad och ni fick mej att känna mej så speciell. 
Älskar er allihop så himla mycket.
 
 
Sen sjöng dom allihop för mig också.
 
 
 
 
 
 
 
Tre februaribarn.
Min syster, hennes mamma och min Sara
 
 
Pappan
 
 
 
 
Mina vackra kusiner
 
 
Faster Merja och Soili
 
 
 
Men utan denna fantastiska man på bilden nedan hade ingenting blivit till av denna fest så jag tackar honom mest.
 

Jag älskar dej.
 
 
Du får mig att känna mig så speciell. Varje dag. Underbara du.
 
 
Love always! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback