Hemma en kort stund

Idag börjar vi lite senare i skolan i Borås så jag hann hem i mellan och ta en kopp kaffe och vila mig en stund. 
Är så sjukt trött! 
Somnade ju på eftermiddagen igår så det gick ju inte alls att somna i natt! :(


Funderar så himla mycket på olika lösningar inför framtiden så det går bara runt i huvet... 
Försöker få ihop lilla livspusslet liksom som inkluderar tre jobb, studier, fyra barn, gubbe och hus. :-D
Men jag har lite planer och idéer så vi får se vart hän det går...


Min långsiktiga plan och mitt nya mål är att vara platschef på nått gym inom några år. :-) Vad säger ni om det?

Nu ska jag vila, sen blir det Borås.


Katti platschef 2015?

Kommentarer
Postat av: N

...eller VD för en gymkedja i västsverige

Svar: Haha! Först platschef... ;)
kattitingeling

2014-10-11 @ 01:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback