Jobb-söndag

Älskar när saker går framåt.
Man kan alltid göra någonting litet varje dag.
 
Imorse fick jag sova för jag var uppe på natten vid fyra och gjorde välling och nattade om båda pojkarna. Eskil vaknade och kom in och grät i sovrummet och väckte även Astor. 
Tur det finns välling. :)
 
När jag vaknade igen var klockan halv elva och skulle vara och träna i Angered kvart över elva!
Varför har inte klockan ring?? Så jäkla konstigt.
Hoppade i träningskläderna och åkte iväg i ilfart. 
När jag kom fram var gymmet stängt?
Ja men vi har flyttat tillbaka klockan var det nån som sa då. 
Meeh! Jag som stressat så!
Hann inte ens sminka mig, såg ut som ett spöke hela dagen.
Ungefär så här:


Var med på cardiowalking i Angered.
Nu har jag bestämt att jag ska få ordning på min egna träning. Ska träna i anslutning till när jag ändå är där. Det e väl smart. :)
Skrev till platschefen att jag kunde börja med Cross-cage på onsdag. Whoop, whoop! Nu kör vi!

 Efter Angered åkte jag till Örgryte för jag visste att platschefen som jobbar där skulle jobba.
Då bestämde vi att jag skulle ha cirkelträning/ stationsträning från och med 8:e november.
Nu rullar det på med mer grejer! :)

Chris är fortfarande helt utslagen.
Jag hoppas han får lite energi snart. Det e lite synd om han. :( 
Han har väldigt ont i kroppen. Speciellt i händerna och fingrarna. 
Imorgon är det planeringsdagar på förskolan. Föreläsningar hela dagarna i två dagar.

Dags att duscha.
Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback