Onsdag

Från och med nu kommer jag inte att vara ledig mer på onsdagarna. Tråkigt för mina fina pojkar men jag hoppas att jag ska kunna bygga upp en kundkrets snart så kan jag trappa ner på mitt andra jobb istället...
Samtidigt känner jag att jag behövs där också och jag trivs där så det är lite dubbelt. Men att jobba med barn är tungt, jag måste välja på nått sätt så småningom.


Igår ringde dom från pojkarnas dagis och sa att Astor var lös i magen så idag har vi löst det med att jag e hemma på förmiddagen och sen kommer Chris hem och tar eftermiddagen.
Astor blir ofta lös i magen. På BVC säger dom att man ska gå ner i ålder på vällingen... Vi får försöka dra ner på välling över huvud taget tror jag så kanske det blir bättre. När vi kom hem och han hade sovit var magen precis som vanligt igen och även i morse så det e nått väldigt mystiskt...


På onsdagarna ska jag jobba på gymmet och tänker mej även på torsdagarna så småningom.
Nu klockan tolv ska jag ha gyminfo för första gången och sen ska jag till Nordic på Backaplan och bli fotograferad så jag hamnar på hemsidan och får upp en bild på mej på gymmet i Örgryte.
Sen ska jag till Friskis och Svettis och öva mej att hålla i gymnastik för barn. Bamse-gympa. :)


Dom är väldigt förkylda dock dom små killarna. Det kommer litervis med snor ur näsan på båda. Får se hur det blir med förskola imorgon...

Dags för en ny mindboard igen!
Första vicionsbilden är massa nya kunder! :)


Knasplutten tror att man ska räcka ut tungan så fort kameran kommer fram! :-D

Nu ska jag byta om!
Ska gå och ragga efter träningsbrallor. Praktiskt att ha jobbtröja, då slipper man i alla fall välja det!


Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback