Uj uj... Nervöst

Nervöst som attan men nu har jag anmält mig till att bli instruktör i cardiowalking. 
Audition är i december. 
Utmaningar, utmaningar...


Cardio walking hette förut Indoor walking.


Har också fått klartecken på att jag får hålla crossfit-klasser eftersom jag e pt så nu gäller det att gå och spana in på andra som håller sånna klasser så jag lär mig hur man gör. Kanske ska jag boka in mig på ett sånt pass själv för att testa hur det är? :-D
Spännande värre!
Ska bara försöka få ihop allt i min kalender bara...


På torsdag ska jag hålla mitt första seniorpass också, woop woop.
Sjukt spännande tid!
Hade möte med min chef på förskolan också om min framtid. Känns bättre nu. Börjar få ordning på tankarna och känslorna. Det har mest varit ett virrvarr och en enorm stress för bollen började rulla i rekordfart när jag fick in foten i gymvärlden.


Trodde inte att det skulle gå så fort och att det fanns så mycket att göra. Allt har bara sköljt över mig som en lavin och jag har jobbat väldigt mycket eftersom jag varit på förskolan på förmiddagen och sen många kvällar på gymmet. Dessutom har jag skolan i Borås och en stor underbar familj.
En förändring måste till.
Och en plan har börjat forma sig...

Nu e det kvällen. Sitter i Eskils rum och försöker få honom att somna. Men snart ska jag gå ut och ta mej lite kvällsmat så får han somna själv. Brukar gå bättre då.

God natt på er allihop!

Kommentarer
Postat av: N

Du gör rätt som ger dig in i branschen till 100%. Tror du har en framtid inom träning, hälsa och friskvård. Var dock på din vakt så du inte ränner in i den berömda väggen :-#

Svar: Du är gullig du! Jag har planer att gå ner i tid på mitt ordinarie jobb, alternativt bli mammaledig på heltid och jobba kvällar och helger. Det jobbiga är att dubbelarbeta. Om jag e mammaledig så får jag vila på förmiddagarna. Då får jag också mer tid med mina barn och ork att bygga upp mitt pt-jobb på allvar på eftermiddagarna när Chris kommit hem.
Tack för din omtanke. <3
kattitingeling

2014-10-13 @ 22:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback