Väldigt trött

Idag är jag hiskeligt trött!
Åkte till Örgryte vid halv tolv och efter det till Mölndal till läkaren.
Sen åkte jag hem och somnade som en stock.
Efter det har jag varit väldigt kåmig men vi tog oss ut på en promenad i alla fall och hämtade ett paket uppe vid kiosken.


Vad kläder gör egentligen...
Har man arbetskläderna från gymmet på sig så blir man rätt uttittad.


I väntrummet hos läkaren finns det alltid damtidningar. Där och hos tandläkaren. Då brukar jag kika i dom. Annars e jag himla dålig på att hänga med i kändisvärlden, tycker att det är föga intressant. Jag kan inte heller låta bli att tänka att det säkert är ljug alltihop. I alla fall vinklat så in i norden.


Nu ska jag ha kaffe.
Sen ska jag packa väskan inför imorgon. Då ska vi ha Bamse-gymnastik som jag och en annan tjej leder på Ugglums gymnastiksal. Det kommer 120 barn!
På eftermiddagen är det Borås igen förhoppningsvis om det går att köra med bilen... Någon hade ringt till Chris telefon och sagt att dom backat in i vår bil. :( 

Kommentarer
Postat av: N

...ett paket med ett par nya träningsskor kanske :-) :-) :-)

Svar: Precis! :-D
kattitingeling

2014-10-11 @ 01:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback