God natt!

Då var den helgen också över.
Vi har städat i princip hela dagen då vi inte varit i Lerum eller tränat eller lämnat och hämtat barn från träningar eller från kompisar.

Jag fick äntligen tränat!
Det var en vecka sedan sist. Hela veckan var uppbokad på olika möten från måndag till torsdag. Lördagen var Chris hos sin kompis på kvällen och kalas innan det så det blev först idag som jag fick möjlighet.
Så himla skönt!


Efter träningen hämtade vi Fia från hennes kompis.


Men innan det fotade vi den fina regnbågen. :)


Kvällen ägnade jag åt att tokstäda hela huset.
Tog tag i alla skor och sorterade i ordning dom, rensade och städade utrymmet under trappen, barnens ytterkläder och garderoberna i hallen.
Så fint det blev där nu. :)
Måste hitta på nått bättre system för skorna, funderar på ett sånt där skoskåp som man kan köpa från Ikea.

Men nu e det dax att sova. Ska upp tidig. God natt!



Det finns en skatt i slutet på regnbågen har jag hört...
I Allum då med andra ord?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback