Hjälp mej att komma igång!

Känner du någon som skulle vilja träna men inte riktigt kommer igång eller vet hur hon/han ska göra?
Känner du någon som redan tränar men behöver komma vidare? Resultaten kanske uteblir? Motivationen kanske börjar dala, det kanske finns frågor som man undrar över?

Hjälp mig att hitta kunder så kan jag göra ett individuellt program som är anpassat till just dig. :) Sen kan jag hjälpa dej och visa dig hur du ska träna!
Eller nått annat? Du kanske vill göra ett fystest, maxtest eller en fettmätning?
Hojta till!


Varför ska man träna med en personlig tränare?

Jo, jag kan hjälpa dej att nå resultaten som uteblir, jag kan lära dej rätt teknik, visa hur maskinerna fungerar - en tyckte att några maskiner såg ut som rymdskepp, hur hanterar man en sån här? 
Jag kan peppa dej under träningen så att du ger det sista lilla extra, jag kan hjälpa dej att hålla fokus och motivationen uppe. Jag kan hjälpa dej att variera din träning, visa dej nya övningar eller utmana - göra dina gamla övningar svårare, roligare eller mer avancerade.
Du kanske har ont eller har problem någonstans i kroppen? Hur ska man träna då? Hur ska man inte träna då?

Vad vill du med din träning?
Gå ner i vikt? Gå upp i vikt? Må bra? Slippa ha ont? Få mer ork och energi?

Vi kan träna ett år eller en gång, vilket man än väljer så garanterar jag att det är värt varenda krona!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback