Att vara pt

För mig har det tagit ett tag att komma igång ordentligt med PT kunder. 
Det har varit en resa att sätta sig in i hela gymvärlden - förstå hur allt funkar, lära mig vara instruktör, sälja, skapa relationer och känna mig säker i min roll.
Jag vill jobba mycket och jag har tagit mig an många klasser, så det inte är tomt i kalendern. På klasserna träffar jag massa människor och där igenom har jag fått många kunder.


Plötsligt har det släppt. Är det våren? Är det bara just nu eller är det skörden av mitt enorma slit som jag har lagt ner?
Nu börjar det fyllas på med kunder och tiderna försvinner snabbt. Det strömmar in kunder och det är så himla roligt! :)


Idag stod jag på knä på denna scen och visade mina seniorer hur man stretchar baksidan av låret och jag kände en sådan tacksamhet och lycka.
Jag kan inte riktigt förstå att jag får lov att jobba med detta. Det är helt magiskt.
Det är slitigt som fan men det är samtidigt helt underbart och fantastiskt.
Och jag kan lova att jag kände mig bra mer sleten och trött när jag jobbade 75 % med barn än vad jag gör nu.


Här skickar jag en bild på vad "axelpress uppåt" är för något till en kund som glömt hur man gjorde. :-D 

Till helgen ska jag gå crosschallenge utbildning. Det är som cirkelträning men det heter bara annorlunda.

Och nu ska jag sova, för imorgon tränar jag seniorer igen på morgonen.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback