Östra. Efterkontroll

Idag var vi på Östra och gjorde efterkontroll på Saras rygg.


Allt var bra men hon får ändå inte göra värsta gymnastiska övningarna och ridning och cheerleading får vänta ytterligare fyra veckor till hennes stora besvikelse.


Jag har avbokat allt på förmiddagen så nu är jag hemma. Hämtade pojkarna tidigt från dagis och nu sover dom middag.
Funderar på att göra detsamma men nån borrar nån stans. Antar att det är nedanför oss där Rigmor bodde, vår 96 åriga granne som tyvärr gick bort i helgen. :(
Hon var gulligast i stan. Varje jul fick vi en stearintomte av henne och jag brukade fixa hennes rabatt. 
Tråkigt.


Jaja... Jag ska göra ett försök till att sova middag.
Ha det bra! 
❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback