Hälsa och vikt

Idag hade Eskil och Astor påskfest på sin förskola.
Eskil var påskgubbe.
Sötis. :-)


Jag fick paket med mina nya kompressions-träningsbrallor.
Så himla bra och snygga!


Jag har hemsk träningsvärk i mina lår!
Kunde inte visa squats ens på seniorträningen utan att få värsta krampen! :-D


Cardio-klassen gick bra ändå.
Var orolig för om jag skulle få kramp men det funkade bra.


Den här gången tog det mig nästan två år att gå ner till min vanliga vikt efter graviditeten.
Om två månader fyller Astor två år!


Det har varit massa turer med min hälsa som gjort att det blev väldigt utdraget. 
Men nu är jag äntligen nere på min ursprungliga vikt.
Men det e väl oundvikligt kanske att inte gå ner när man tränar så pass mycket som jag gör...
Det viktigaste dock är att jag inte har några problem med hälsan. Jag mår prima på alla sätt!
Fantastiskt! :)

God natt på er! // K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback