Tröttis

Helgens bravad tog knäcken på mej.
Är fortfarande helt slut efter sjukhusövernattningen! :-/
Jag behöver liksom min söndag att ta igen mig på, annars funkar det inte!


Imorse var Eskil tre-årstrottsig och ville inte gå till dagis (efter att vi haft en tvist för att han vägrade ta på sej kläder) så jag hämtade en kopp kaffe och satte mej i soffan med honom för att ge honom lite tid.
Då flänger han till och sparkar med sina ben så kaffekoppen flyger uppåt och massa kaffe hamnar på mina träningskläder som jag precis tagit på mej.
Så det var bara att byta och sen gick vi ner och tog på oss ytterkläderna och till bilen.
Vid bilen lyfter jag upp Astor för att sätta honom i bilstolen och då hamnar hans smutsiga skor på mina lår och smutsar ner byxorna som jag precis bytt till! :-(((
Japp. Det var bara att gå tillbaka och byta igen!
Så med klädbyte nummer tre kom vi äntligen iväg till dagis och även i tid, hur det nu var möjligt...
Sen har det hållit på så hela dagen.
Jag har tappat allt jag haft i händerna, mikrofonerna har inte fungerat, jag skruvade loss hela skruven på cardiowalking-maskinens handtag istället för att skruva åt den och så vidare... :-D 


Sara är rastlös som faaaaan!
Oh my God. Det är helt olidligt!
Hon bråkar om allt och gnäller och är arg och ledsen. Hon är en aktiv tjej och att sitta stilla e INTE hennes grej!


Nu behöver jag verkligen sova!
Så god natt till er alla!


Dance!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback