Angereds- måndag

Måndagar e jag i Angered hela dagen.
Just nu har seniorerna sommaruppehåll men från och med första måndagen i september kör jag igång med seniorgympa kl tio till elva. Sen kl tolv är det TABATA i en halvtimme.

Idag matchade jag naglar, läppstift och byxor. :-D

Efter det är det meningen att jag ska göra administrativa saker och ringa upp kunder mm tills det är dags för gyminfo kl halv fem till halv sex.
Kvart i sex kör jag crosscage och sen är det cardiowalking kl kvart i sju till halv åtta.
Så det e verkligen heldag där. 
Meningen är att jag ska göra något liknande i Olskroken på tisdagarna och samma i Örgryte på onsdagarna.


Vi har inte riktigt kommit igång med att ringa och det administrativa ännu då idag blev det lång håltimme mellan TABATAN och gyminfot.
Så då passade jag på att träna styrketräning.


E så nöjd med att jag kommit igång med min styrketräning ordentligt!
Känner dock att jag e helt slut i hela kroppen. Först TABATAN som jag delvis var med på och sedan styrketräning. Där efter cardiowalking! Det känns kan jag lova! :-O


Nu e det dax att natta barn!
Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback