Första dagen

Första heldagen som PT/ instruktör började i Örgryte med mina seniorer.
Sen åt jag lite lunch på restaurangen nära gymmet och pluggade på cardiowalking-materialet.


Sen åkte jag till Nordic Wellness Domkyrkan där vi hade PT möte.
Det var inspirerande och peppande och så var det även roligt att träffa andra PT kollegor.
När vi var klara gick jag hem och genade genom Domkyrkans park och fylldes med nostalgi.


Efter gräsmattan här stod det bänkar och där satt jag och min klasskamrat Carina sist dagen på PT utbildningen och mådde asdåligt för att vi var så sjukt nervösa inför det praktiska provet vi skulle göra.


Det känns som ett ljusår sedan men ändå precis som om det var igår.
Vilken resa man gjort! Helt galet.
Jag fylldes av enorm tacksamhet och lycka. Wow va häftigt!


Imorgon ska jag fixa naglarna och sen är det cardiowalking- utbildning!!
Jeej!

Ha det allra bäst!
Hej hopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback