God dag

Idag åkte jag till Örgryte och var med och kikade på min platschefs seniorgympa. Han håller sina på måndagar och jag håller på torsdagar.


Dom ber inte, det e stretching på gång. :-D 

Vi tog en lunch i cafeterian och sen åkte jag till Olskroken och hämtade min PT pärm som jag ska ha nu snart när jag ska träffa en av mina pt kunder.


En timme till i vanliga kläder och sen e det dax att hoppa i träningstightsen igen.
Har en håltimme nu men snart e det dags att åka iväg igen. 


Kastmärke i pannan... Dax att torka av spegeln? :-D

Men lite kaffe kanske? 
Fryser som bara den idag! Fy va kallt!
Regnigt och slaskigt e det ute oxå. :-( längtar efter våren! Då ska jag ut och cykla med min nya cykel! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback