God kväll i alla stugor

Idag började jag dagen med mina gulliga seniorer i Angered.
Kom också överrens med platschefen där att jag ska utöka med ett till seniorpass på måndagar! :) Börjar med det från och med nästnästa måndag.


Efter passet tränade jag en kund i Olskroken.
På kvällen var det cirkelträning och gyminfo i Örgryte.

Nu ligger jag i soffan som en klubbad säl.
Imorgon blir en riktigt hektisk dag! Späckat schema från morgon till kväll.
Funderar på sängen. Vore lika bra så man e utvilad imorgon.
Ha det bra! God natt!





Kommentarer
Postat av: N

Du måste vara en grym gyminstruktör (;-))
Vilket roligt jobb du har sett till att skaffa dig, helt underbart att få följa och ta del av dig och dina äventyr på gymmet.
Du och din blogg är fan bara bäst!!!
(t.o.m lite bättre än maken dins, men det kan väl vara din och min alldeles egna lilla hemlighet)

Svar: Nu blev han inte göd gubben! :-D
kattitingeling

2015-01-28 @ 22:05:08
Postat av: N

Nu lade jag märke till att du har ändrat texten överst på sidan också. Kort och koncis beskrivning av vem du är. I LIKE IT A LOT!!!

Svar: :-)
kattitingeling

2015-01-28 @ 22:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback