God morgon

Utbildningen börjar sent idag så jag och pojkarna e hemma en liten stund på förmiddagen.
Så skönt.

I morse tränade jag morgonpigga kunden igen. 
När jag vaknade så satt min vigselring fast på fingret och gick inte att få loss! Har inte haft den på mej på två år för jag har gått upp och ner i vikt. Men igår tog jag på den och gick och la mej.
Ingen bra idé.
Jag försökte skölja med kallt vatten och tog på tvål och drog som en tok men den satt som berget.
Jag fick åka till gymmet och träna min kund med svullet finger och ringen på.
När jag kom hem tog jag på tvål igen och drog allt jag bara orkade och tog i så jag till slut låg på golvet och skrek. Sakta åkte dem av och det gjorde ont som bara den. 
Hela fingret e lila! Aaaj! :(



Pojkarna hade inte hunnit vakna så jag gick och la mej sen igen. Det var gött.
Dom vaknade inte förrän kl kvart över nio!
Men jag fick lite sömn i alla fall som var lite halvhackig men det var ändå skönt. Sara och Sofia var ganska tysta på morgonen men sen när dom gick till skolan så larmade dom så jag fick hoppa upp och springa ner och larma av innan larmet gick igång! :-D


Nu e det dags att klä på sej och gå till dagis med pojkarna.
Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback