Hej helg!

Vilken lång och intensiv dag...
Började med en cirkel i Örgryte.
Sen var det dags för cirkel och cardiowalking i Olskroken. Då var min platschef Johan från Örgryte med! Fy bubblan va jobbigt! Han är typ instruktör i allt möjligt som cykel/spinning vilket är lite likt cardiowalking i takter och tempo. Sen kör han crosschallenge som e som cirkel. Dessutom e han tränare i armyfitness eller nått sån liknande!


Väldigt jobbigt att han var med. Jag e liksom på bäbis-stadiet när det gäller instruktörsrollen medans han e typ senior! :-D Jag skulle få lite "tips och idéer och feedback senare"...
Det var lite som Tony Erwing i Let's Dance: Du gör ett jättebra jobb men... Booom!!
Knäckande. Men bra. Höhö!


Kraschade i soffan som en klubbad säl. Ska bli skönt att vara ledig imorgon!

Eskil sover i sin nya säng.
Vi köpte en våningssäng till honom på Blocket. 


Väldigt spännande! 
Astor ska så småningom sova där nere.


Eller så kan man plocka isär dom och då blir det två sängar.


Sängen ska självklart målas. Gissa färgen en gång.


Nu blir det kaffe!
Trevlig helg!
<3

Kommentarer
Postat av: N

Okej, jag vågar mig på en gissning: Vit?
Ja, jag vet, det var ett riktigt långskott. En färg jag bara drog till med helt utan eftertanke. Som en blind man på lina. En väl vågad chansning, förmodligen helt utan verklighetsförankring.
;-)

Svar: :-D
kattitingeling

2015-02-05 @ 01:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback