Idag

Idag var jag hemma med Eskil och Astor på förmiddagen och lämnade dom på förskolan vid halv tolv.
Sen åkte jag till stan och var med på en studie om ortorexi. Det var väldigt spännande och lärorikt.
Vi diskuterade olika frågor och pratade om våra erfarenheter. 


Efter det åkte jag till Mölnlycke och hade gyminfo och sedan premiär för crosscage där.
En var bokad av 8 platser och det var hon som var med på gyminfot men när hon hörde att det bara var hon så hoppade hon av.
Men sen kom två som ville vara med bara tio minuter innan passet så då hämtade jag hon från gyminfot och sa att nu är det fler som ska va med: häng på!
Precis innan vi började hoppade en fjärde på oxå så vi blev till slut fyra personer!


Många ögon som var på en, vi hade liksom publik! :-D
I Mölnlycke finns ingen gruppträningssal och dom har inte haft någon pt där på väldigt länge och aldrig crosscage även om dom haft en "bur" ganska länge.
Det var så jäkla kul! Vilken energi-kick!


Älskar min mössa! :-) 

Sen åkte jag till Bergsjön och hämtade Sara från hennes cheerleading och så åkte vi och handlade blöjor och mat.
Hemma hade mitt paket kommit.
En liten till skatt att lägga till min samling! <3


Hello love-ones!


I love you!


Kärlek! :-D


Sitter nu och nattar Eskil och yes, jag tar inte av dom! I will sleep in them!! :-D

Men nu har Eskil somnat och jag hör att min fina make gör kaffe så det e dax att smyga ut.

God natt!
Love till dej.

Kommentarer
Postat av: N

Ortodoxi? Vad är det för nåt?

För övrigt tycker jag du är värd varenda dojja du köper...

Svar: Hahah! :-D Jag drev fel!!! Ortorexi skulle det ju stå såklart!! :-)))
kattitingeling

2015-01-13 @ 22:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback