Trött och nervös

Idag började vi med att köra ett cardiowalkingpass direkt på morgonen. 
Sen körde vi massa utbildning, sen ett pass till och avslutade med utbildning om musikupplägg och musik-takter.
Efter utbildningen åkte jag till gymmet och tränade en kund och avslutade det hela med att åka och handla.
Är ganska trött!


Imorgon är det praktiskt och teoretiskt prov och i det praktiska ska vi köra en låt inför läraren, ha våra klasskamrater som deltagare och sen få feedback från både läraren och klasskamraterna. :-/
Vi ska förmedla teknik, berätta vad vi ska göra, hur deltagarna ska göra det, berätta när det sker en ändring i passet och berätta syftet.
Är nervös.


Inför det teoretiska provet ska vi plugga in hur många sidor som helst om positioner, passupplägg, tekniker, musikval, takter i musiken, inställningar på maskinerna mm.
Har ångest.
Det är svårt och ett stort ansvar. Man måste leverera, det e liksom inte bara att hoppa upp på maskinen och veva lite.


Nu ska denna bruden plugga, laga mat och sen försöka sova!
Wish me good luck!

Kommentarer
Postat av: Sandra

"Hur många sidor som helst"? Nitton sidor? o_O
Är sidorna skrivna med världens minsta storlek eller?

Svar: Ja lilla Sandra men allt kanske inte framgår av en bild. Men jag kanske hade ännu mer sidor med anteckningar också? Haters gonna hate...
kattitingeling

2015-01-10 @ 23:30:26
Postat av: Sandra

"Lilla Sandra"? Har ingen berättat för dig att härskartekniker är ganska ofint?

"Ännu mer sidor med anteckningar"? Även om du hade haft 200 sidor anteckningar (vilket du inte har) så är 219 sidor inte hur många som helst.

Hejdå!

Svar: Jaha, nä jag visste inte men jag är säker på att du är mer insatt i det här med härskartekniker. Haters är med stor sannolikhet det.
219 sidor hade varit HUR mycket som helst för mej. 119 hade varit det med. 50 sidor på en kväll är helt SJUKT mycket "hur mycket som helst" för mej.
Om det inte är det för dej så WHO CARES?? Jag skriver väl om MIN upplevelse i MIN blogg.
Gå du och skriv i din egna blogg istället om du har nån eller skaffa en. Uppenbarligen har du ju väldigt mycket åsikter som du kan skriva om.
kattitingeling

2015-01-12 @ 09:59:28
Postat av: N

...men lilla gumman :-)

Svar: Och lilla gubben N! ;)
kattitingeling

2015-01-12 @ 23:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback