Änntligen cykeltur! :-D

Pojkarna sover nu efter att vi kom hem från cykelturen som äntligen blev av!
Vädret var sådär men det var himla najs att vi slutligen fick till det! Trodde inte vi skulle få till det alls denna sommaren men så här sista dagen i princip gjorde vi det! Wohoo!



Det var svintungt upp för backarna! Höll på att dö typ, men SÅ bra träning! :-)
I mellanåt undrade Eskil varför jag cyklade så sakta. :-D Haha! 


Jag cyklade bort till min vän Yvonne i Öjersjö och surprisade henne. Vi hann ta en kopp kaffe och sen drog vi hem igen, för dom skulle åka iväg till Småland över helgen.
Tur vi hann dit innan dom hunnit åka  iväg! :-)


Jag e jättelycklig! (Som synes på mitt konstiga flin på bilderna?)
Det var super-kul. Hoppas vi kan göra det igen snart.

På hemvägen stannade vi och plockade massa hallon som växer häromkring.
Eskil ÄLSKAR hallon! 
Han åt för glatta livet. :-) 
Nu sover dom sött... Jag vilar i min säng. 
Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback